perjantaina, maaliskuuta 16, 2007

Blogisynttärit/ Blog´s birthday

Blogini täytti kokonaisen vuoden tuossa helmikuussa ja kävijälaskurikin hipoo 16 000, joten nyt on hyvä aika synttäriarpajaisille :-) Arvonnassa ovat mukana kaikki tähän postaukseen kommentteja jättäneet ja olisi kiva jos kertoisit kommentissasi, mitä kautta löysit tiesi blogilleni. Arpajaisiin voi osallistua keskiviikkoon 21.3. asti ja palkintona on jotakin pientä itsetehtyä. :-)

My blog has been running a year now and I have had almost 16 000 visitors. So this is good time to manage a blog-lottery :-) Please leave a comment before 21st of March and tell me how did you find your way to my blog. By leaving a comment you might be the lucky person, who will get a little hand-made present from me :-)


37 kommenttia:

pirren kirjoitti...

Onnea synttäreiden johdosta! "Eksyin" blogiisi Lennun Blogin kautta.

Maarit kirjoitti...

Onnea synttäreiden johdosta ! Kyllä mä varmaan tuolta Blogilistan kautta tänne olen tieni löytänyt ja suosikeikseni olet päätynyt. =)

Erja Mäkelä kirjoitti...

15938 näyttää laskuri tällä hetkellä, kun mä täällä oon sulle kirjottelemassa. Muistaakseni bongasin sut tuolta vuodatuksen sivuilta, kun selaisin askartelu yms sivuja listalleni.

Päivi kirjoitti...

Onnea 1-vuotiaalle. Blogisi löysin blogilistalta, kun hain tilkkutyöblogeja.

tuula kirjoitti...

Hei vaan ja onnea! Minä "löysin" blogillesi viime vuotisen SRPY vaihdon yhteydessä.

mustikka kirjoitti...

Taisin tulla tänne suomalaisten ristipistoblogit -listauksen kautta. Onnea Onnea!

Tui kirjoitti...

15965 näyttää ny laskuri :)

Täytyy nyt myöntää etten mä muista mitä kautta mä tänne löysin. :D Varmaan joko blogilistan kautta tai sitten jonkun toisen blogista.

Ultsi kirjoitti...

Onnea 1-vuotiaalle! Minä löysin blogiisi luultavasti Tilkkuringin kautta (vai oletko Tilkut-listalla?).

Virve kirjoitti...

Onnea synttäreden johdosta. Ihan ei 16 000 vielä osunut kohdalle. Oulun neuletapaamisen jälkeen lähdin blogiasi jäljitämään ja löytyihan se kun nimen muisti :)

Virpi kirjoitti...

Onnea blogisynttäreiden johdosta. Upea kävijämäärä! Siitä on niin kauan kun ekaa kertaa kävin, että en kyllä muista miten tää löytyi - ehkä tuolta ristipistolistalta...

AN kirjoitti...

Löysin tänne Blogilistan kautta!Paljon onnea jatkossakin ja hyvää kevättä! toivoo yksi askarteluun hurahtanut

Sari kirjoitti...

Oupsin myötä olen tullut vakilukijaksi, mutta olen kyllä vieraillut täällä blogissa aiemminkin. En vaan muista, että mitä kautta olen löytänyt...

Tuija kirjoitti...

Onnea synttäreiden johdosta!
Löysin tänne surffatessani kahvikuppi kourassa kaikenlaisia "väkerrysblogeja" eli en oikein tiedä itsekään, minkä kiemuran kautta. Mukavia ja monipuolisia hommia olet tehnyt!

aura kirjoitti...

Sattumalta juuri tänään eksyin blogilista kautta tänne, kun etsin uusia käsityöblogeja luettavaksi (siis minulle uusia).

Ausifer kirjoitti...

Onnea blogin vuosipäivän johdosta! Itse taisin tänne löytää jonkun muun blogin linkin takaa, enää en kyllä muista mistä.

Ulla kirjoitti...

Onnea vuoden vanhalle!
Blogiisi taisin löytää Blogilistan kautta tai sitten jostain toisesta blogista. SUosikeissani olet ollut jonkin aikaa.

Emma kirjoitti...

Onnea!

Löysin tänne suomalaiset ristipistot-listan kautta.

Ingridha kirjoitti...

Onnittelut! Melko varmasti tulin tänne ensi kerran blogilistan kautta. Voipi olla jokin muukin reitti...

Heli kirjoitti...

Onnea! Muisti on hyvä, mutta lyhyt. En enää muista mitä kautta alkujaan tänne löysin...

jaanaL kirjoitti...

ristipistoblogi ringin kautta tänne tulin ekan kerran

Marjo kirjoitti...

Onnittelut blogille! Kyselin tilkut-listalla blogeja ja lähetit minulle oman blogisi osoitteen. Siitä lähtien olen käynyt täällä säännöllisesti lukemassa.

Mari kirjoitti...

Onnea synttärisankarille! :) Minä löysin sinun blogiisi heti sen jälkeen, kun olit heittänyt minut kotiin sieltä Lennun tyköä ristipistotapaamisesta. ;) Sen jälkeen täällä on tullut vierailtua aina uusien päivitysten tultua.

Hansux kirjoitti...

Moi!

Onnea Onnea! Oli mukava tutustua Sinuun viime vuoden Srpy:n kautta!

Anonyymi kirjoitti...

tilkkusadun sivujen kautta löysin sinun sinusi ja sittemmin olen käynyt sinun sivuilla vakituiseen

terkuin pirjo oulusta

Maisa kirjoitti...

Onnea 1-vuotispäivän johdosta. Tilkkuringin kautta löysin tänne.

TilkkuKaija kirjoitti...

Hei, löysin blogisi Tilkkuringin kautta. Hyvää kevättä!

Kangaskasa kirjoitti...

Onnea 1v. blogille! Muistaakseni etsiskelin ompeluun ja tilkkutöihin liittyviä blogeja, ja pääsin sivuillesi. Blogisi on ensimmäisten blogien joukossa, jota aloin viime kesänä seurailemaan aktiivisesti. Ja olen tykännyt :)

Vanilla kirjoitti...

Ekaa kertaa täällä, jossain blogissa oli linkki kämmekkäisiin..

Anitta kirjoitti...

Onnea synttäreille!
Tulin tänne ihan silmät ummessa blogilistalta klikkaamalla tuntemattomia blogeja.

vattumato kirjoitti...

Paljon onnea!!! Ekan kerran löysin blogisi Finnish Knit Blogs listalta ja tykästyin heti. sittemmin olen tutustunut sinuun myös livenä mikä lisää tietysti blogin kiinnostusta entisestään=o)

Suvi kirjoitti...

Ompas mukavat sivut,ihan ensimmäistä kertaa tieni tänne löysin ja ihan sattumalta....jostain tilkkuringin kautta.Onnea yksivuotiaalle!

Tiitu kirjoitti...

Onnea!

Löysin blogiisi SRPY2006 myötä, kun emännöit vaihtomme. Lisäksi toimit myös minun salaisena ystävävä.

Sari kirjoitti...

Onnea!!
Blogilistan kautta olen blogisi löytänyt.

Helmis kirjoitti...

Onnea blogisynttärien johdosta!
Blogilistalta tulin ja aiemminkin olen käynyt lueskelemassa :).

Jaatiina kirjoitti...

Liityin blogisi lukijoihin sen jälkeen, kun olimme OUPS-merkeissä nähneet kesällä 2006. Sitä ennen olin täällä ristipistolistan kautta piipahtanut.

Onnea naperolle! :)

Haka kirjoitti...

Hyppäsin blogiini jättämäsin kommentin kautta tänne. Onnea! :)

Paiku kirjoitti...

Löysin blogisi suomalaisten ristipistoblogit -listauksen kautta (muistaakseni :) ) Blogisasi on aina kiva lukea. Onnea !