sunnuntaina, heinäkuuta 30, 2006

Vihdoinkin! / Finally!

Posti toi vihdoin ja viimein paketin Jenkeistä. Huusin ebay:stä seitsemän palaa kangasta dollarilla, postikulujen kanssa nämä maksoivat 8e. Ei onneksi mikään kallis ostos, sillä olin jo välillä varma ettei paketti löydä koskaan meille. Mutta seitsemän pitkän viikon jälkeen paketti nökötti postilaatikossamme :-) Nyt on kumma olo kun ei tarvitse juosta joka päivä postilaatikolle katsomaan tuliko mulle pakettia vai ei :-) Reilun kuukauden olen joka päivä todella toiveikkaana tehnyt niin!

Finally I got these seven pieces of fabric from USA. I bought these from ebay for one dollar and with postage this package costed 8 euros. I was relieved when these fabrics arrived after seven weeks of waiting. I have very strange feeling now because I don´t have to run to the mailbox every day to check if there is a package for me :-) I did that over a month hoping every day that the package is there!

Olen viikonlopun aikana keräillyt pietaryrttejä lankojen värjäämistä varten. Mulla on n. 800g vaalean harmaata lankaa, jota haluaisin värjätä. Pietaryrttejä täytyy siis kerätä kilokaupalla tuommoisen lankamäärän värjäämiseen. Joten kun ajelette Oulussa pyörätietä, jonka varressa ei näy ainuttakaan pietaryrtin kukkaa, tiedätte missäpäin minä asun ;-)

2 kommenttia:

Kangaskasa kirjoitti...

Hyvä ettei posti kadottanut tärkeää pakettiasi. Kyllä niitä onkin ihana saada ja odotus on aina malttamatonta. Ihania kankaita!

Tanja kirjoitti...

Aivan ihania kankaita, kelpais kyllä mullekin ;)