sunnuntaina, heinäkuuta 27, 2008

Valmis!

Viiden viikon loma on loppu ja työt alkavat huomenna :-( Mutta jotakin mukavaakin on kerrottavana: sain tänään valmiiksi "The Tea Room":n!! Ensi viikolla pitää yrittää singuttaa se kehyksiin, jotka ostin Ikeasta juuri tätä pistelyä varten. Harmikseni huomasin tänään että niissä on kiiltävä lasi, mieluumin kun laittaisin pistelytöihini mattalasin. Mutta pitää nyt mallailla, että haittaako kiiltävä lasi kovastikin näkyvyyttä tai miltä kehykset näyttävät kokonaan ilman lasia.


Hauskaa viikonalkua kaikille ja hyvää kesälomaa niille onnellisille, joilla sellaista vielä on!! :-)

7 kommenttia:

vattumato kirjoitti...

Tosi kaunis!!!

Paula kirjoitti...

Nätti nätti on. Mulla ollut viikko lomaa. Mutta mietin jo eilen illalla, että joko sitä on 2 mennyt... Tuntuu niin pitkältä aika, kun ei ole tottunu lomailemaan... Noh. Kyllä mä mielelläni sen toisenkin viikon vielä piän. Eipä muuta kun työniloa! =) Kyllä se siitä...

sari.i. kirjoitti...

On se vaan ihana! Tulikin muuten mieleen, että mullakin on vieläkin kehystämättä tämä samainen työ... Ja minä muuten laitan aina töihin kiiltävän lasin enkä mattaa, vaikka sitä aina kaikki kauppiaat mulle tyrkyttävät. ;)

Srinity kirjoitti...

Ihanan herkät värit Tea Roomissa. Minä meinasin käydä lasiliikkeestä kysymässä mattaa/näkymätöntä lasia kun kehystämössä se on niin kamalan kallista.

Minulla vasta on loma alkamassa tämän viikon loputtua. On kyllä ollut pitkä aika odotella lomaa...

Lennu kirjoitti...

Se on ihana! Tosi nätti valmiina.

Loreta kirjoitti...

That's really beautiful!

Ulla kirjoitti...

Ihanat värit tuossa kyllä on! Kaunis!