torstaina, heinäkuuta 12, 2007

7 totuuttta itsestäni

Tuula haastoi minut kertomaan 7 totuutta itsestäni. Tässä ne nyt tulee, älkää nukahtako kesken lukemisen, en keksinyt mitään kovin repäisevää :-)

1. Olen vilukissa, enkä saa unta illalla jos varpaitani palelee.
2. Olen hirveän perso makealle, siinä syy miksi olen ikuinen laihduttaja.
3. Käsityönopettajani pyörtyisi, jos näkisi blogini. Olin tosi surkea käsitöissä kouluaikoina.
4. Katson tosi harvoin elokuvia, käytän sen ajan mieluummin käsitöiden tekemiseen.
5. Joka kevät ja kesä haaveilen omasta mökistä, vaikken ole yhtään varma että ehtisin käymään siellä, saatikka sitten huolehtimaan siitä.
6. Minulla on ihana aviomies, joka ei koskaan (ainakaan ääneen) paheksu käsityöhulluuttani.
7. Minun pitäisi mennä jo nukkumaan, mutta en millään malta kun saan puuhastella rauhassa lasten ollessa unten mailla.

1 kommentti:

Marika kirjoitti...

En ole muistanut käydä huutelemassa täälä että olin haastanut sinut Apupupuilemaan....