keskiviikkona, joulukuuta 05, 2007

Työt haittaavat harrastuksia/ I have been busy

Edellisestä postauksesta on aikaa ja siihen on ihan järkevä syykin: En ole juurikaan saanut mitään blogissa esiteltävää aikaiseksi, sillä olen aloittanut työt uudessa työpaikassa ja opittavaa riittää. Iltaisin olen ollut niin väsynyt että käsityöt ovat saaneet jäädä ihan unholaan.

Muutaman salaisen ristipistojutun olen kuitenkin saanut viimeisteltyä, mutta niistä kuvia sitten myöhemmin :-) Tein myös ATC-vaihdot Oliverian ja Sannan kanssa jonkin aikaa sitten, kiitos molemmille ihanista korteista!! Kortit ovat just mun makuun!!! Tältä näyttävät Oliverian tekemät kortit:

ja tässä Sannan tekemät kortit:




Osallistun SATCY:yn, eli salainen ATC-ystävä -rinkiin. Tänään sain ensimmäisen lähetyksen salaiselta ystävältäni, 20 erilaista kuvaa ATC-kortteihin käytettäviksi. Kiitos paljon SATCYni, kuvat ovat ihania!


It´s been a while since my last post but I have a good reason for that: I simply don`t have anything to show... I have a new job and lots of things to learn about it. I´m really tired when I come home and thats why I haven´t made much crafts.

Today I had something nice in our letter box, my Secret ATC-friend sent me 20 pictures for ATC-cards. The cards above are from swaps with Oliveria and Sanna.

ps. Blogini näkyy vähän hassusti vanhempaa Explorerin versiota käytettäessä. Omalla koneellani blogi näkyy ihan ok, joten en pysty jäljittämään missä on vika :-/tämän takia en osaa nyt tehdä asialle juurikaan mitään...

2 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Vähän samanlaista on ollut täälläkin eli työt haittaavat harrastuksia... Ihania kortteja olet saanut ja tehnyt myös. Toi ATC menee kans mulla siihen kategoriaan, että "ei passaa kokeilla, muuten jää koukkuun". :-D

KaSil kirjoitti...

Ihania kortteja! Ja yhä mä huokailen tän sun blogisi ulkoasun suhteen, niin kaunis!