lauantaina, maaliskuuta 21, 2009

Ristipistoviikonloppua odotellessa

Enää viikko Violariumin ristipistoviikonloppuun! Kivaa päästä höpisemään vanhojen ja uusien ristipistokavereiden kanssa. Ja mikä parasta, saa keskittyä tähän ihanaan harrastukseen koko viikonlopun ajan! Ehkä yöllä maltan nukkua muutaman tunnin :-)

Viikonloppua odotellessa olen pistellyt valmiiksi mallin, jonka opettajamme Lilian Kok Hollannista on suunnitellut vartavasten tälle kurssille. Pistely tulee peltirasian kanteen ja Lilianin on tarkoitus opettaa meitä viimeistelemään se.

8 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Minulla on vielä vähän vaiheessa viikonlopun pistelyt; vähän turhan kiireistä on elämä viime aikoina ollut. Odotan kyllä ihan kamalasti ensi perjantaita! Öitä olen laskenut jo kauan, miltei lasken jo tunteja :)

Mari kirjoitti...

Oi miten ihana pistely, minä ainakin tykkään! :) Vaikka varmasti nuo kukka-aiheet ovat sellaisia, että jakavat mielipiteitä. Jotenkin tuo on ihanan keväinen. :)

Ulla kirjoitti...

Olen tänään aloittanut pistelemään tuota :-) En millän malttaisi odottaa viikonloppua!

Pike kirjoitti...

Voi kun kiva! teillä on varmaan tosi kiva viikonloppu tulossa!

Srinity kirjoitti...

Minä meinasin huomenna aloitella tuota kun hääkiireiden takia en aiemmin ehtinyt. Tulispa perjantai nopeasti! :)

Katri kirjoitti...

Pitäisikin tänään aloittaa tuon pistely, kiitos inspiraatiosta!

Anne kirjoitti...

Sinä ahkera siellä. ;) Minä olen saanut vain valkoiset pistot pisteltyä. Rimakauhua poden täällä. En kyllä aikasten oikeesti ole kerkinnytkään. =) Näyttää kyllä hyvältä. =)

Lennu kirjoitti...

Ihana on pistely, kiva oli nähdä taas :)