lauantaina, maaliskuuta 08, 2008

Tehtyjä kortteja ja iiiihana lahja

Olen yrittänyt aina sopivan tilaisuuden tullen piiloutua kodinhoitohuoneeseen tekemään ATC-kortteja. Huone on täynnä lajittelua odottavaa pyykkiä ym. ei-niin-kauhean-inspiroivaa, mutta olen pystynyt keskittymään olennaiseen ja saanut jopa kuusi korttia valmiiksi! (Heh, ei kai ole vaikea olla keskittymättä pyykkeihin... ?!)


Tämä lahja on pakko esitellä kaikille: ystäväni Ritva, joka on huippulahjakkuus käsityön saralla, on tehnyt tämän upean laukun minulle. Virallisesti tämä on joulu-ystävänpäivälahja. Tämä on aivan huippu! Ja just "mun" värinen! Suurkiitos Ritva vielä kerran!! Vastalahjani on vielä työn alla, mutta kunhan saan sen valmiiksi ja annettua Ritvalle, laitan siitä kuvaa :-)



1 kommentti:

Sanna kirjoitti...

Mä en ymmärrä, miten osaat tehdä noin ihania kortteja! Ei multa onnistu, vaikka kuinka yritän...